keskiviikko 25. maaliskuuta 2015 | 11.05

Army

Ei vieläkään vanhojen postausta, koska oon todellakin unohtanut pyytää Crisseltä muistikorttia, jossa kaikki ton päivän parhaat kuvat on. Multa on tulossa myös vähän urheilullisempaa postausta tässä lähiaikoina.
Nyt vietetään täällä Turussa jälleen lukiolaisten koeviikkoa, joka on tällä kertaa mulla huomattavasti raskaampi kuin edellisissä jaksoissa. Oon viisaana laittanut tähän samaan jaksoon kaikki mulle vaikeet aineet (matematiikka, ruotsi ja kemia). Onneksi enää tämän jälkeen yksi jakso jällellä ja päästään lomille, oon todellakin sen tarpeessa. Pitäis keksiä jotain nostamaan motivaatiota… Mulle kerrottiin, että siivoominen nostaa koulumotivaatiota (?!) Kokeilin sitä ja siivoamisen jälkeen olin niin väsynyt, että nukuin koko päivän.. Kiitos hyvästä vinkistä. On tässä jaksossa jotain hyvääkin, nimittäin mulla on kaksi psykologian kurssia! Ja oon super innostunut niistä!
Päätin tunkea tän postauksen asukuviin mun uuden kevät-takin, jonka bongasin Elementistä alennusmyynnistä ja oon todellakin _onnellinen_ omistaja.

// No prom-post, 'cause I have totally forgot to ask that memory card where all those good pics are from Crisse. Also there is coming one a bit sportier post in few days ;)
Now its exam week here in Turku, and this time I have harder tests than I had last time. I've been wise and put all difficult subjects to the same section (math, swedish and chemistry). Thank god after this there is only one section left and then its summer holiday! I really need that. I should come up with something which would increase my motivation.. Some one told me that cleaning would to that (?!) I tried and after cleaning I was so tired that I slept whole day.. Well thanks for tip. There actually is something good also in this section! I have two psychology courses! Im so excited!
I decided to wear my new army jacket in these outfit-pics! 


Jacket: Element
Sweater: Zara
Bag: Guess
Jeans: VeroModa
Shoes: Catepillar



Photos by: Siiri Saikkonen

"It wasn't a waste of time if you learned something."

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä