keskiviikko 20. toukokuuta 2015 | 7.56

And once again…

Jep, totta se on... Koeviikko on siis jo vauhdissa, mutta tällä kertaa puhutaankin koko lukion kakkosluokan viimeisestä koeviikosta. Motivaatio koulunkäyntiin on saattanut vähän lopahtaa, mitä tulee esimerkiksi tunneilla hereillä pysymiseen, mutta aion silti vielä tän koeviikon hoitaa kunnialla läpi. Nyt vihdoin ja viimein on alkanut jo tulla lämmintäkin ja luonto alkaa näyttääkin jo siltä, että olis kesä. Siis mä niin nautin tästä. Oon ostanut parit uudet vaatekappaleetkin mun vaatehuoneeseen, niistä enemmän sitten ens postauksessa. Kun kesäloma alkaa niin mulla alkaa samantien työt. Oon yks niistä super onnekkaista, jotka pääsi kesätöihin siis! Kesäkuu mulla menee niiden parissa ja heinäkuu matkustellessa ehkä maailman parhaimpien ihmisten kanssa sekä lukiessa ylioppilaskokeisiin.. Heti syksyllä mulla olis luvassa ruotsi sekä terveystieto. Koeviikon ja ton kolarin vuoksi en oo päässyt enkä kyennyt lähtemään ootd-kuvauksille, mutta sen sijaan löysin yhet julkaisemattomat kuvat mun ja ihanan Siirin kuvauskeikalta!



Jacket: H&M
Shirt: Zara
Clock: Guess
Trousers: Zara
Shoes: Adidas Originals
Bag: Guess 



Your mind is a powerful thing. When you fill it with positive thoughts, your life will start to change.

xoxo eve

2 kommenttia:

  1. voiks kertoo siit kolarist? mitä sii tapahtu ja mitä sulle kävi ? parane!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä on tossa mun edellisessä postauksessa jonkun verran tietoa, mitään sinäänsä vakavaa siinä ei sattunut, mutta mun oikea jalka kuitenkin kärsis siinä. Huomenna tikkien poistoon!
      Kiitos paljon :)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä