perjantai 1. tammikuuta 2016 | 9.41

New Year 2015-2016!

Uudesta vuodesta ollaan pikku hiljaa selvitty ja pian alkaa taas se normaali arki rullata. En tiiä, oonko vielä ihan valmis siihen.. Mä ja Otto vietettiin kuitenkin ihana uusi vuosi Oton kaverin luona. Meitä olikin siellä kolme pariskuntaa. Alunperin oli tarkotus lähteä vielä illalla baariin, mutta ihan sinne asti me ei päästy. 
Mun lähimmät ystävät tietää, et vuosi 2015 ei ollu mun vuosi. Mut loppujen lopuks oon kiitollinen kuitenki kaikesta mitä tapahtus. Tein kollaasin mun vuoden hyvistä tapahtumista ja se muistuttaa mua siitä, et olis voinu huonomminki mennä. Päätin kuitenkin, et sairaalaan ja lääkärille mua ei tänä vuonna niin monta kertaa saa (koputin puuta).


Illan kuvasaldo ei ollut kovin kummoinen. En raahannut kameraa mukaan, eikä hauskanpidolta ehtinyt räpsimään mitään. 
Mites teijän uv? :)

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä