maanantai 4. tammikuuta 2016 | 11.22

#SS18v

Mun yks parhaimmista ystävistä täytti 02.01.2016 18-vuotta vihdoin ja viimein. Kyseessä oli siis tietenkin ihana Siiri! Siirille järjestettiin yllätyssynttärit jo 19.12.2015, mutta mä ja Otto oltiin vaan ottamassa synttärisankari paikalle ja ehdittiin me hetki siellä hengaillakin. Mulla oli tosiaan silloin sairasloma vielä pahasti kesken liittyen nielurisaleikkaukseen, joten multa ei kauheasti ääntä tullut ja olo oli vähän mikä oli. Kuulin kuitenkin, että synttärit olivat kaikin puolin hyvin onnistuneet!
Virallisena päivänä Siiri piti kotonaan pieni muotoiset synttärit. Paikalla oli mun lisäksi tottakai toinen Siiri, Sanni, Ninni, Venla, Crisse ja Malla. Syötiin ihania ruokia ja nautittiin hyvästä kuoharista ja viinistä. Myöhemmin pelattiin Aliasta ja sen jälkeen suunnattiin kohti Turun kuuluisaa Lyniä (:D).. Laulettiin siellä karaokessa Tiktakin Heilutaan biisi ja ainakin meillä oli hauskaa! En tiiä sitten kuuntelijoista.. Mulla meni baarissa vähän myöhempään kun olin suunnitellut ja seuraavan päivän 06:30 herätys laivalle ei maistunut hyvältä. Joka tapauksessa aivan ihana ilta ja yö! Kiitos Siirille ja muille ihanuuksille!


"We don't lose friends, we just learn who the real ones are."

xoxo eve


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä