keskiviikko 3. helmikuuta 2016 | 11.52

First tattoo

Jos joku sanoo, että tatuoinnin ottaminen ei satu yhtään niin nostan hattua. Eilen otin siis mun ensimmäisen tatuoinnin Mad Flow Tattoossa, Turussa! Monen tunnin sessio ja kärsimys siitä tulikin. Ensimmäisen puolen tunnin jälkeen ihmettelin kun ei sattunut sitten yhtään, mutta useamman tunnin jälkeen piti alkaa purra hampaita yhteen, että kestäisin sen. Ihan viime metreillä tulikin sitten parku, hah. Mun kädet on täynnä kynnen jälkiä kun oon painanut niitä ihooni ja taisinkin olla ihan hikinen session jälkeen. En tiiä oonko mä vaan niin saamarin heikko vai mikä hitto mua vaivas. 
Noh, anyway en vois kuitenkaan olla tyytyväisempi lopputulokseen. Siitä tuli ihan just sellanen ku halusin. Suosittelen tota paikkaa kyllä ihan kaikille, tosi ammattitaitosta ja mukavaa porukkaa!
Ai miks just leijona? En oo kenellekään kertonut sitä ihan suurinta syytä tai tarkotusta tälle tatuoinnille, enkä aiokaan. Se on vaan mun juttu. Mutta yks syy on se, et useessa kulttuurissa leijona mieletään vahvaksi ja voimakkaaksi eläimeksi, millanen mäki haluun tulevaisuudessa olla. Haluun olla ihminen, ketä ei kuuntele tai ota itseensä muiden arvostelua esim ulkonäöstä tai muusta sellasesta. Haluun olla vahva psyykkisesti. 


Tiiän, et tatuoinnit jakaa aika paljon ihmisten mielipiteitä. Mikä teidän mielipiteenne on? Mä voin henk.koht. luvata, et tää ei jääny viimiseks mun iholla.

"Do more of what makes you happy."

xoxo eve






2 kommenttia:

  1. Tulipa hieno! Ja vau et uskalsit ekana ottaa noin ison, mä alotin ihan pienestä. Mutta nyt niitä on jo 11... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika moni mun läheisistä melkeimpä pelästy ku näki minkä aion ihan ensimmäisenä ottaa, mut go big or go home vai mite se meni :D ja oon kyl tosi onnellinen tästä! Ja ilmeisesti siihe kipuu jää jotenki koukkuu, koska mä olisin jo valmis ottaa seuraavan. Mut ehkä pikku harkintabreikki tähän välii hah! Missä sä oot käyny ottamassa niitä? :)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä