maanantai 7. maaliskuuta 2016 | 1.18

Squadgoals

Olen elossa! Tää hiljaiselo on johtunut pääosin siitä, että ei yksinkertaisesti ole ollut aikaa kirjoitella mitään. Mun elämä pyörii tällä hetkellä koulun, joukkuevoimistelun, salin ja Oton ympärillä. Valmennus on vienyt tosi paljon multa nyt aikaa, mutta se ei oikeestaan haittaa mua yhtään. Nautin siitä niin paljon. 
Eilen kuitenkin kaiken kiireen keskellä näin Crisseä, Ninaa ja Sirua. Ne jotka mut on tunteneet jo kauan, tietää että toi porukka on niin lähellä mun sydäntä ettei mitään rajaa. Taas sain nauraa mahan kipeäksi ja vuodattaa kaiken ilon sekä surun heille. Voin rehellisesti sanoa, että oon älyttömän onnekas kun mun lähellä on tollasia ihmisiä. 
Käytiin siis Tiirikkalassa, josta suunnattiin Sigyn salille, missä esitettiin Speksi! Joka on siis Turun lääkiksen itse järjestämä teatteri/musikaalishow. Ihan huikea ilta ihanien ihmisten kanssa!


Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ja jälleen kerran abeille tsemppiä lukemiseen! 

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä