maanantai 11. huhtikuuta 2016 | 14.08

Kelastinen rokkaa!

Vietettiin viime lauantaina mun äidin kanssa tyttöjen iltaa! Olin päivällä Kupittaan urheiluhallissa joukkuevoimistelukisoissa ja oon todella ylpeä molemmista joukkueista joissa toimin valmentajana! Blue ja Vicia molemmat onnistui loistavasti kisasuorituksissaan, pusuja heille.
Myöhemmin illalla mä ja äiti laittauduttiin ja lähdettiin kohti Turun Logomoa, jossa ihana Anssi Kela esiintyi! Tolla taiturilla on hurja määrä biisejä, joilla on jonkinlainen merkitys mun nuoruudessa. Myös nää uudet biisit on jotenkin muhun kolahtaneet. Koko keikka oli loppuunmyyty, enkä yhtään ihmettele. Vaikka keikalle oli merkitty istumapaikat, jokainen yleisössä nautti kappaleista seisaallaan ja lauloi kurkkusuorana. Mä ja äiti mukaan lukien. Mikan faijan BMW, Puistossa, Nostalgiaa, Milla ja useat muut hitit tuli taas käytyä läpi ja täytyy myöntää, etten edes muistanut kuinka hyviä ne oikeesti oli! 
Logomosta suunnattiin äidin kanssa kävellen Cup&Pinttiin kuohareille ja juttelemaan kaikesta. Sen jälkeen käveltiin keskustan Fonttiin vielä yksille ja siellä vietettiinkin aika kauan aikaa. Juteltiin kaikesta, mikä oli ihanaa, koska en muista koska viimeksi oltais kunnolla vietetty aikaa kahdestaan. Huomattiin jossain vaiheessa, että kello alkoi olla jo tositositosi paljon, joten mentiin Burger Kingin kautta taksilla kotiin. Voin sanoa, että oon onnellinen.
Tän viikon torstaina mun ja Oton suuntana on Barcelona ja toukokuussa alkaa tapahtua jänniä juttuja ;) Niistä myöhemmin!


xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä