keskiviikko 10. elokuuta 2016 | 2.01

Hurricane

Joko se kesä jonnekin hävisi? Tää kesä on ollut oudoin, nopein, tunnerikkain ja hurjin kesä ikinä. Tasan yhdeksän päivää Blockfesteihin, johon pääsen ihanan Lyydian kanssa. 19 päivää siihen, että voin virallisesti sanoa asuvani yksin omassa kämpässä. 20 päivää siihen, että mun opinnot medianomiksi alkavat.. Näitä isoja muutoksia mun elämässä on ollut ja tulee olemaan useita, mutta oon innoissani niistä. Yks tän kesän asia, mitä ei voi ikinä unohtaa, on Siirin kanssa vietetyt illat, yöt ja aamuyöt. Ollaan tehty asioita, joita vuosi sitten en olis osannut kuvitellakaan et tultais ikinä tekemään. Ollaan tutustuttu uusiin ihaniin ihmisiin ja saatu niin iso kasa muistoja, ettei edes sanat riitä. Tuun tekemään kuvapostauksen, johon tiivistän tän kesän tapahtumia. niin tuutte tajuumaan kuinka pökerryksissä oon siitä määrästä asioita, mitä on tapahtunut.
Oltiin eilen ihanan Lindan kanssa kauan suunnitelmissa olleella kuvausreissulla Itäharjun tehtaiden syövereissä. Toi paikka kuhisee hyviä kuvauspaikkoja ja taas me löydettiin niistä yksi. Oli ihanaa päästä kuvailemaan kunnolla pitkästä aikaa, kun kaiken kiireen keskellä se on jotenkin jäänyt vähän taka-alalle. 
Oon pian lähdössä Siirien ja Hennin kanssa kahville, josta suunnataan Siiri S.:n kanssa tepsin valmennukseen. Kiva nähdä niitäkin poitsuja pitkästä aikaa! :)



Cap: Carlings
Bomber: Spirit Store
Polo: H&M
Jeans: H&M
Shoes: Dinsko

xoxo eve


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä