sunnuntai 9. lokakuuta 2016 | 8.01

19V

1.10 juhlittiin mun parhaimpien frendien kanssa mun synttäreitä täällä mun yksiössä alkuilta ja -yö. Vaikka ihmisiä oli hurjan paljon ja tilaa vähän, niin ilta oli kyllä yks parhaista vähään aikaan. Pelattiin pelejä, syötiin, naurettiin, tanssittiin, laulettiin ja juhlittiin oikeen huolella (sori naapurit..). Sain paljon ihania ja oikeesti ajateltuja lahjoja, joista oon jokaisesti ihan super kiitollinen. Muutenkin kiitos erityisesti Siirille ja Crisselle, jotka autto mua järjestelyissä ihan hulluna. Ei olis tästä rumbasta taas tullut kyllä yhtään mitään ilman näitä kahta ihanaa naista. Täältä mun luota suunnattiin osan porukasta kanssa Pikku Torreen, jossa vietettiin So Damn Tuffin 6 vuotis synttäreitä. Oli ihana nähdä myös tuttuja siellä pitkästä aikaa! 


Ja koska mun valokuvauskunto oli vähäinen ton illan ja yön aikana, niin ylemmät kuvat on Siirin kamerasta ja alemmat on kuvannut huikee Sami Leinonen!

xoxo eve


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä