sunnuntai 8. tammikuuta 2017 | 6.10

Thankful

Terveys on taas tän viikon potkinut mua suht lujaa päähän. Tällä hetkellä mulla on menossa kevyt kaheksan pillerin lääkitys per päivä, ruokavalion todellinen muutos, tahtomatta tipaton tammikuu ja lepo. Läheisimmät tietää et tää pakkomakaaminen ei todellakaan oo tätä tytsyä varten, mut mulla on kyllä ollu enemmän kun tarpeeks aikaa miettii kaikkia asioita.
Oon uskomattoman kiitollinen mun vanhemmista. Äiti lähti päivystykseen mun takia keskellä yötä ja piti huolta siitä, että mulla on kaikki hyvin. Joka päivä kun käyn vanhempien luona iskä halaa mua pitkään ja kumpikaan ei halua, että lähtisin takaisin omaan kotiini. Nyt kun oon maannut kotona, mun luona on käynyt tosi paljon mun ystäviä ja mulle tärkeitä ihmisiä moikkaamassa, pitämässä seuraa ja tuomassa mulle lehtiä ja ruokia mitä voin syödä. Haluun, että heistä jokainen tietää kuinka paljon se kaikki merkkaa mulle. Ei todellakaan oo itsestäänselvyys, että mulla on noin täydellisiä ihmisiä mun elämässä. Ootte huippuja.


Beanie: Carlings
Polo: H&M
Fur: Carlings
Jeans: H&M
Socks: Adidas 
Shoes: Dinsko 

Now playing: Vesta - Vielä1

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä