torstai 23. maaliskuuta 2017 | 2.26

VOTE

Jännittävät ajat eivät vielä suinkaan ole ohi, sillä äänestysaikaa on vielä ensi viikon perjantaihin asti jäljellä. 
Itse kilpailupäivä oli kiireinen, mutta unohtumaton. Meidän päivämme alkoi 12:00 ja siitä seuraavat kaksi ja puoli tuntia menivät kuin siivillä. Täytyy kyllä myöntää, että oon tyytyväinen mun lopputulokseen.  Suurin kiitos siitä menee ihanalle ja upealle Ramonalle, jonka kanssa tulin paremmin kuin hyvin toimeen. 
Oon niin kiitollinen siitä, että mun ystäviä oli tullut ihan super paljon katsomaan tota tapahtumaa ja kannustamaan mua. Tuntu hyvältä nähdä niin paljon tuttuja yleisössä. On ihan huikeeta, että Hansakortteli oli keksinyt järjestää tälläsen kilpailun ja oon sitä mieltä, että näitä todellakin tarvitaan lisää!
MUTTA, kilpailu on vielä kesken. Voittajan valinta perustuu 50% tuomariston ääniin ja 50% just teidän lukijoiden ja katsojien ääniin. Oon kiitollinen jokasesta äänestä/tykkäyksestä, joka sinne on nyt tullut! Jatketaan samaan malliin. Eli oman äänenne voitte antaa tykkäämällä ihanan Ramonan kuvasta Hansakorttelin Facebook -seinällä, laitan vielä linkin erikseen alas!


Äänestämään/Tykkäämään tästä kuvasta pääset TÄÄLTÄ ! 

Ramonan vaatteet:
Sunglasses: Stockmann
Earrings: Ur & Penn
Chocker: Glitter
Shirt: Stockmann
Jacket: JC
Handbag: Stockmann
Leather gloves: Stockmann
Jeans: Bikbok
Tights: Mine
High heels: Stockmann

Kiitos hurjasti kaikille jo etukäteen! 

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä