perjantai 21. huhtikuuta 2017 | 2.33

ONNELLISUUS

Oon aina aiemmin ottanut "onnellisuus on kiinni itsestä" -lauseen tosi skeptisesti. Mun on ollut tosi vaikea ymmärtää sitä ja oon ylipäätään kokenut ton lauseen virheelliseksi. Nyt lähiaikoina oikeestaan kaikki tapahtumat on todistaneet mun olleen pahasti väärässä. 
Noin kaks kuukautta sitten, en tiedä minkä valaistumisen mä koin, mutta alko mun totaalinen elämäntaparemontti. Mä oikeesti vaan yksinkertasesti päätin olla ihan älyttömän onnellinen ja tehdä niitä asioita, jotka mut oikeesti tekee onnelliseksi. Toi oli myös niitä aikoja, kun mä tajusin, ettei mulla ollu hyvä olla kroppani kanssa. Opiskelujen aloittaminen ja sitä myötä juhliminen oli tehny mun kropalle tepposensa. Kaikki lähti siis siitä, että pistin itseni likoon ja päätin osallistua Bull Mentulan All Out -dieetille. Tässä sitä ollaan jo -5,7kg kevyempänä ja matka jatkuu edelleen ja tulee toivottavasti jatkumaan vielä pitkään. Oon saanu muista All Outlaisista ihan älyttömästi uusia ystäviä ja kuntosalilla käymisestä on tullut mulle terapiaa, juuri niinkuin toivoinkin. 
Ruuan ja urheilemisen lisäksi mun elämässä on muuttunut sata muutakin asiaa. Oon pitkästä aikaa kuunnellut sitä, mitä mä haluan tehdä ja sit yksinkertasesti tehnyt sen. Aina oon ollut se häslääjä ja menevä tyyppi, mut jos mä sitä oon joskus ollut, niin nyt mä vasta olen. Tästä suurin kiitos kuuluu Siirille, jonka kanssa me ollaan menty ja tultu vaikka kuinka paljon ja vietetty niin älyttömän onnellisia ja ihania hetkiä, etten mä kestä. 
Häsläämisen rinnalla oon oppinut nauttimaan yksin olemisesta. Välttelin eron jälkeen pitkään yksinäisyyttä ja yksin jäämistä. Nyt mä nautin siitä. En keksi mitään parempaa tekemistä illaksi kuin kynttilöiden sytyttely ympäri yksiötä, oma sohva, telkkari, tyynyt, viltti ja hyvä ruoka. Mun päivät on todenteolla ahdettu täyteen tekemistä, joten nautin noista illoista koko sydämeni kyllyydestä.
Voin sanoa, että oon tällä hetkellä ihan älyttömän onnellinen, vihdoinkin. Olkaa tekin. Päättäkää se.









Cap: Carlings
Earrings: Ur&Penn
Jeans jacket: Kim's
Sweater: Zalando
Jeans: Zara
Socks: Monki
Shoes: Vans

Now playing: Dilemma - Yövuoro

P.S Ensi keskiviikkona kannattaa kuunnella Radio Auran Aaltoa klo 13:30 ;)

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä