tiistai 23. syyskuuta 2014 | 11.53

Examweek

Huhhuh, tää koulu alkaa todella stressata aina näin koeviikon alkuvaiheissa. Mulla on super paljon tekemistä koulun eteen vielä tässä jaksossa, mutta mun oli pakko tulla herättelemään tätä blogia! Multa on mm. jäänyt yhdet asukuvat postaamatta ja ainakin ne ajattelin tähän postaukseen tunkea. 
Myös mun synttärit lähestyy hurjaa vauhtia ja pian alkaa se kuuluisa "maailman turhin vuosi" eli täytän 17. Ei toi kovin kummoselta tunnu, mutta silti jotenkin odotan sitä, koska taidan olla kaveriporukkani nuorin :D 
Mun on tästä nyt palattava takaisin uskonto ykköskurssin Raamattutyöhön (mulla on ihan törkeesti ykkösten kursseja tässä jaksossa…) ja muihin kouluhommiin. Hurjasti tsemppiä kaikille lukiolaisille, joilla se kouluviikko ensi torstaina tai tässä lähiaikoina alkaa! Onneksi mulla ainakin on koeviikon jälkeen tiedossa tosi paljon kaikkea kivaa, mutta niihin aiheisiin vasta sitten lähempänä!
Nää kuvat käytiin siis nappasemassa yhdessä ihanien Siirin, Mallan, Crissen ja Beatan kanssa kerran koulun jälkeen ja kuvat on siis jälleen kaikista parhaimman Crissen käsialaa :*




 

Eli mulla oli päällä:
Aurinkolasit: Ebay
Poolo: Zara
Laukku: Saksasta
Farkut: Zara
Balleriinat: Dinsko




"You mustn't be afraid to sparkle a little brighter, darling." - Kirsten Kuehn

xoxo eve

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus taas :)!!
    Muuten, ku vaihdoit koulua vissiin tsykkiin niin millasta on nyt ollut verrattuna vanhaan lukioon ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)
      Ja oon tykänny olla TSYK:issä ihan hirveesti, eli oon tosi tyytyväinen mun vaihtoon. Tottakai ikävä jotain asioita, mitä vanhassa lukiossa oli esim. tiettyjä ihmisiä, mut silti tykkään enemmän olla tsykissä :)

      Poista
  2. Mikä näissä valmiiks revityissä housuissa on.Ei tulis mieleenkään ostaa risat housut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah mun isovanhemmat on ihan samaa mieltä sun kanssa :D

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä