tiistai 29. syyskuuta 2015 | 9.40

Stressed

Aikamoista sählinkiä mun elämä on ollut viime postauksen jälkeen aina tähän päivään ja varmasti vielä tän viikon loppuun asti. Yo-kirjotukset on nyt syksyn osalta ohi ja niihin palataan sitten uudestaan ens keväänä. En oikeen tiiä mitä mieltä olin mun syksyn suorituksista, mutta en oikeastaan jaksa ajatella ja stressata itseäni enempää miettimällä menneitä. Torstaina alkaa koeviikko, mikä ei tuu onneksi olemaan kovin paha tällä kertaa. Pari puhetta ja vähän lukemista pitäis saada kuitenkin aikaan siihen mennessä..
Tulin juuri kotiin TPS-junnujen treeneistä, joita mä ja Siiri oltiin pitämässä ja nyt mulla onkin ihan älyttömän iso kasa tehtäviä, mitä mun pitäis vielä tänään saada lähetettyä eri opettajille. Vähän stressiä ehkä ilmassa.
Tän postauksen asukuvat on eiliseltä, kun käytiin Siirin kanssa vielä viilaamassa tän päivän treeni kahvin ääressä kuntoon ja sen jälkeen ihana SS ottikin musta nää kuvat!
Ylihuomenna oon täysikänen, enkä tiiä mitä siitäkin pitäisi ajatella..


Shawl: Stockmann
Dress: Mango
Jacket: H&M
Bag: Guess
Totebag: Sokos
Shoes: Vans

" Do not be prisoner to your past, laugh in its face and dance on its grave. "

xoxo eve





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä