tiistai 3. marraskuuta 2015 | 12.22

Indieday's Bloggers Inspiration Day and Indieday's Blog Awards

Huhhuh mikä täydellinen viikonloppu mulla onkaan takana! Tästä on saatu lukea jo varmaan useammastakin blogista, mutta mä aion nyt jakaa teidän kanssanne mun version. Valmistautukaa siis isoon määrään kuvia ja pälpätykseen! 
Lauantai-aamulla lähdettiin ihanan Siirin kanssa, klo 9:00, Onnibussilla kohti Helsinkiä. Matka taittui mulla mukavasti Sons of Anarchyn parissa ja taisin mä välillä nukahtaakin. Helsingissä suuntasimme ensimmäisenä kauppaan, sillä Siiriltä oli muutama hassu juttu unohtunut kotiin. Onneksi vielä muutama kauppa oli auki, vaikka olikin pyhäpäivä! Hotellimme Radisson Blu Royal sijaitsi aivan Kampin takana ja en voi muuta kuin kehua sijaintia ja hotellin viihtyvyyttä. Oltiin onnesta mykkiä kun päästiin huoneeseen ja nähtiin isot peilit, isot sängyt, kylpyamme, iso TV ja kaikki mitä olisimme voineet kuvitella. Ei kuitenkaan ehditty kauaa huoneesta nauttia kun olikin jo aika lähteä Indiedaysin Bloggers Inspiration Dayhin. Otettiin hotellin pihalla nopeasti asukuvat ja lähdettiin kohti Kampin kattohuoneistossa sijaitsevaa Maxinea. Paikkana Maxine oli mun mielestä paljon parempi kuin aikaisemmat paikat, missä tätä tapahtumaa on järjestetty. Saatiin käteen aluksi ihanat alkudrinkit, joista kuvaa alhaalla. Siitä lähdettiin kiertämään eri pisteitä. Paikalle oli saapunut mm. Instrumentariumin, Nelly.comin, Vagabondin, Fresitan, Ginger Joen ja monen muun yrityksen edustajia, joilla kaikilla oli oma pisteensä. Käytiin Siirin kanssa kyllä ihan kaikissa pisteissä ja saatiin mukaan ihania tuotteita kyseisiltä firmoilta. Lopuksi jonotettiin vielä hennatatuointiin, sillä jopa sellainen tuolta löytyi! Jonottaessa tämä tyttö päätti pyörtyä ja kysymysmerkiksi jää, että miksi. Onneksi mut saatiin nopeasti virkoamaan.
Päivätapahtuman jälkeen suunnattiin hampurilaisten kautta takaisin hotellille. Lepäiltiin hetki ja alettiin laittautumaan musiikin soidessa taustalla. Meikkailtiin, kreippailtiin hiuksia, tanssittiin, maisteltiin päivätapahtumasta saamiamme inkiväärioluita ja naurettiin. Meidän asuna tänä Halloweenina oli siis leopardit ja mun mielestä onnistuttiin aikas hyvin saamaan meistä saman näköisiä toistemme kanssa. Indiedaysin Blog Awards järjestettiin tänä vuonna The Tigerissa, joka sijaitsee myös Kampin kattohuoneistossa. Toi paikka olikin mulle tuttu jo mun synttäreistä ;) Awardseissa palkittiin Suomen parhaimpia bloggaajia, tarjoiltiin ilmaisia juotavia ja syötäviä ja tanssittiin hullunlailla. Tutustuttiin myös muutamiin uusiin ja ihaniin ihmisiin! Nyt kuviin.


Nää illan kuvat on siis otettu The Tigerin facebook-sivuilta ja ne on kaikki Henri Juvosen ottamia! Päätin myös, että tungen mun ton päivän asukuvat vasta seuraavaan postaukseen, ettei tuu ihan överipaljon kuvia tähän.

"What you think, you become. What you feel, you attract. What you imagine, you create." -Buddha

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä