sunnuntai 22. marraskuuta 2015 | 5.42

Lovely Vagabond

Jälleen juttu Indiedaysin Bloggers Inspiration Daystä! Bloggaajat pääsivät nimittäin siellä sovittelemaan Vagabondin tämän syksyn sekä tulevan kevään ihania mallistoja ja sitten kuvauttamaan itsensä ne jalassa ammattikuvaaja Mikko Toiviaisella, ihan huippua! Bongasin nämä kengät lähes tulkoon saman tien kun päästiin näkemään kenkiä. Mun mielestä ne sopi mun asuun ja tyyliin kuin nenä päähän, ja jos mulla olis ollu mahdollisuus, niin olisin kävelly noi kengät jalassa ulos tuolta. Mustavalkoinen väriskaala on ollut mulla oikeestaan koko syksyn ja nyt alkavan talven se juttu, ja Vagabondin mallistot olivat juuri niitä pullollaan (toki väreistä tykkäävillekin löytyy ihanuuksia!). Oon vahvasti sitä mieltä, että kengät kertovat kantajastaan paljonkin. Siksi tykkään panostaa nimenomaan kenkiin sekä niiden hyvään laatuun. Kengät onkin mun mielestä yksi tärkeimmistä osioista koko asukokonaisuudessa. Vagabondin mallistosta olisin löytänyt kyllä vielä useammatkin popot, mitkä olisin ihan tosi mielelläni voinut ottaa mulle tänne kotiin.



Nyt teillä lukijoillakin on huikea mahdollisuus osallistua Vagabondin kilpailuun, jossa on voitte voittaa 100€ lahjakortti Vagabond Storeen! 
- Käykää tutustumassa kevätmalliston ihanuuksiin Instagramissa - ne löytyvät hashtagilla #vagabondindiedays2015 
- Valitkaa omat suosikkinne ja regrammatkaa kuva hashtagilla: #vagabondindiedays2015 #modernvagabond @vagabondshoes

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä