perjantai 6. marraskuuta 2015 | 3.47

Mulle lasit? Instrumentarium ja Heritagen Swarovski-mallisto!

Vielä yksi postaus liittyen viime viikonloppuiseen Indiedaysin Bloggers Inspiration Dayhin! Sain ihanan mahdollisuuden tehdä postauksen yhteistyössä Indiedaysin ja Instrumentariumin kanssa. Helsingissä, Bloggers Inspiration Dayssä, heti alkumaljojen jälkeen minä ja Siiri suunnattiin ensimmäisenä juurikin Instrumentariumin pisteelle. Siellä saatiin kokeilla useita eri silmälaseja ja käyttää niitä, mitkä meistä sopivat meille parhaiten. Mä oon itse huomannut, että mun näkö on mennyt jonkin verran huonompaan suuntaan, joten tää kokeilusessio osui kyllä ihan oikeeseen kohtaan. Oon jo vähän aiemmin miettinyt, että minkälaiset rillit mulle nyt sitten sopisi ja tuolta saatiin kyllä hyviä neuvoja siihen! Tummat kehykset sai mun kasvot näyttämään paremmilta ja olo oli heti tyylikkäämpi. Alempana löytyy kuva, mihin me loppujen lopuksi päädyttiin ja ainakin mä olen tyytyväinen. Instrumentarium (paina tästä) yllätti mut ainakin tällä kertaa ihan täysin tällä mallistollaan. Oon aina ollut vähän sitä mieltä, että silmälaseista on kovin vaikea saada nuorekasta kuvaa, mutta ainakin mun kohdalla tää tilanne muuttui täysin. Aivan ihania noi kaikki! Pientä luksusta arkeen ;). Voisin oikeestaan ostaa silmälasit jo nyt...


Photos by: Tim Kiukas (tumblr)

Kuvan laatu jonkin verran kärsi, kun muokkailin niitä isommaksi. Mutta kai niistä silti huomaa kuinka onnellinen oon noi rillit päässä :-) Tästä linkki, jos säkin haluat!

xoxo eve


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä