tiistai 12. tammikuuta 2016 | 12.22

Live Exit Games Turku

Moikka! Oltiin viime sunnuntaina Oton, Teemun ja Lotan kanssa Turun Live Exit Gamesissa, johon sain ihanan yhteistyömahdollisuuden. Toi sunnuntaipäivä oli siis mun ja Oton 2. vuosipäivä, jota me vietettiin enemmän jo lauantai-iltana.
Mäkkärin kautta suunnattiin Live Exit Gamesiin, joka sijaitsi ihan Turun keskustassa ja lähellä kaikkea. Me oltiin valittu meidän huoneeksi Kidnapped, joka onkin siellä jo jonkin aikaa ollut (sinne on muuten ihan muutama kuukausi sitten tullut myös uusi huone nimeltään Alien Research Lab, joka ainakin mun mielestä vaikutti niin jännältä, että taidan sinnekin mennä). Tehtävänä oli yksinkertaisesti päästä huoneesta mahdollisimman nopeasti pois vihjeiden ja tehtävien avulla. Jos jossain pelissä tarvitaan joukkuehenkeä ja tiimityöskentelyä niin se on tämä. Koko peliin on aikaa tunti, johon mennessä me ei oltu päästy vielä ulos. Saatiin kuitenkin jatkaa peli loppuun kun oltiin jo niin lähellä. Jos jotain peliä voin kaveriporukalle (2-6) tai mille vaan porukalle suositella niin se on todellakin tämä. Vihdoin jotain erilaista täällä Turussakin..! Täytyy myöntää, että ennen kuin päästiin huoneeseen mä tärisin melkein pelosta, mutta se oli hauskempaa kuin osasin edes kuvitella, vaikka jännitti mua siellä sisälläkin. Oon kuitenkin ylpee meidän tiimistä ja oltiin oikeesti aika hyviä ;)

Jos kiinnostuit niin lisätietoa löytää TÄÄLTÄ!


Suosittelen kokeilemaan!

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä