keskiviikko 6. huhtikuuta 2016 | 11.12

Antakaa mulle yks terve päivä

Moikka! Nyt ollaan vihdoin selvitty abien nollausbileistä ja muusta hulinasta, ja pikku hiljaa alotetaan lukeminen kuukauden päästä oleviin pääsykokeisiin. 
Nollausbileet oli kaikin puolin ikimuistoset, sain viettää ne yhdessä mun parhaimpien ystävien kanssa ja haluunkin kiittää vielä ihanaa Sannia niin hyvin järjestetyistä alotteluista! Pus
Mä ja Otto päätettiin alkaa sairastelemaan oikeen olan takaa nyt kun siihen riittää aikaa. Mahataudeista ja muusta ollaan jo selvitty, mutta mulla vielä järkyttävä flunssa ja kuumeilu päällä.. 
Kävin tänään ihanan Siirin kanssa hakemassa yliopistolta mun pääsykoekirjan! Mun tavotteena on siis päästä Turun Yliopistoon mediatutkimus puolelle. Ei oo helppo operaatio, mutta ei mahdotonkaan. Käytiin myös samalla reissulla napsasemassa muutamat asukuvat, joita ei mun blogissa ollakaan vähään aikaan nähty!



Jacket: Zara
PoloShirt: Zara
Jeans: Zara
Shoes: Vans 

xoxo eve

5 kommenttia:

  1. Mihin tuosta mediatutkimuksesta valmistuu ja onkon sinne paljon hakijoita.

    Eikö pääsykokeet ole vasta toukokuun lopussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kulttuuri-, media- ja viestintäaloille! Mun oma tavote olis päästä jonkun lehden päätoimittajaks, mutta toikin unelma saattaa muuttua vielä ainakin 64046084 kertaa ennen kun ollaan siinä pisteessä, et pitäis päättää. :D Ja on paljon hakijoita... Vaan 16 pääsee sisään, eli aika vaikeeta on. Ja joo 24.5 on pääsykokeet :)

      Poista
  2. Onnea hakuun, toivottavasti pääset!
    Ja vaikka et ekalla kerralla pääsisi, niin välivuotta ei kannatta pelätä. Yleensä se tekee vaan hyvää kun on aikaa miettiä mitä haluaa tehdä ja ymmärtää opiskelun tärkeyden ja saa sitä kautta motivaatiota hakea uudestaan ja ehkä vielä uudestaan ja uudestaan. :)
    Itse pääsin kauppakorkeaan vasta kolmannella yrittämällä.

    Toivottavasti mun kommentti ei montaa kertaa tullut kun aiemmin olin jo lähettämässä ja tuli viesti "yhteys katkaistu". :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjan paljon! Ja joo mä uskon siihen, että se panostaminen ja lukeminen palkitaan kyllä sitten jossain vaiheessa jollain tavalla. Ihan huippua, että oot päässy kauppakorkeaan! Sekään ei todellakaan ole helppo homma. Kiitos super ihanasta kommentista tollaset todellakin motivoi :)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä