maanantai 6. kesäkuuta 2016 | 13.34

The most beautiful purse human can find

Hurjan pitkä väli mun edelliseen postaukseen ehtikin syntyä kaiken hulinan keskellä. Paljon kaikkea on tapahtunut.. Muutto yhteen Oton kanssa, ylioppilasjuhlat, uuden työn alkaminen, uusiin kouluihin hakeminen.. Lupaan avata teille kaikkea näitä asioita lisää myöhemmissä postauksissa. Nyt kuitenkin halusin kertoa lähinnä kuulumisia. Mulla on hurjan ihana päivä takana, ihanan Siirin kanssa.
Nähtiin jo aamupäivällä heti mun polvilääkärin jälkeen ja käytiin vähän shoppailemassa. Mulla tarttu mukaan mm Zarasta kirkkaan keltaiset pöksyt sekä Bikbokista pari alepaitaa, mitkä todellakin tulevat näkymään täällä blogissa myöhemmin.
Shoppailun jälkeen käytiin yhdessä syömässä Blankossa, joka on aina aiemmin kuulunut mun suosikkipaikkoihin Turun keskustassa. Täytyy kyllä myöntää, että tällä kertaa kaikki muu paitsi itse ruoka (lukuunottamatta jälkkäriä), oli negatiivista. Taisi väsymys painaa mun ja Siirin lisäksi myös ton ravintolan työntekijöitä.
Illalla mulla ja SS:llä oli luvassa myös TPS C2A valmennus, mutta me päätettiin ottaa itseämme niskasta kiinni ja lähteä treenaamaan samaiselle paikalle ennen poikien treenauttamista. Tää treeni oli todella hyvä muistutus itselle taas siitä, että nyt on ollut liian pitkä tauko urheilussa...

Sitten saanko esitellä mun elämään astelleen käsilaukun.. Sanotaanko näin, että tää Marimekon nahkainen ihme on mun unelmien täyttymys.


xoxo eve






2 kommenttia:

  1. Tosi ihania kuvia! Toi Marimekon laukku on niin suloinen :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja joo toi on kuulunut mun must have -listaan jo reilu puoli vuotta ja nyt vihdoin se on mun! :)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä