maanantai 1. elokuuta 2016 | 13.56

New life

Pitkän hiljaiselon jälkeen oon vihdoin taas täällä. Sanotaanko vaikka näin, että edes kahden käden sormet ei riitä laskemaan asioita, mitkä on mun elämässä viime kuukauden aikana muuttuneet. Otsikko ajaa tässä postauksessa asiansa. Mulla on uusi oma yksiö lähellä keskustaa, tän kuun lopussa alkaa opiskelut, tatuointiaika varattu ja oon ottanut muutenkin ihan uuden vaihteen tälle elämälle. Stressiltä ja suruiltakaan ei olla vältytty, mutta oon päättänyt jättää ne asiat taakse ja olla ihan älyttömän onnellinen.
Asunto mulle varmistui siis tänään. Kävin Siirin kanssa asuntonäytössä ja ihasteltiin kämppää molemmat ja tottakai jätin hakemuksen. En ehtinyt edes autolle päästä kun mulle jo soitettiin, että muiden joukosta vuokraajat olivat halunneet mut! No tämä tyttö käveli takaisin allekirjoittamaan sopimusta. Mulla on oma koti.
Oltiin myös ihanien tyttöjen kanssa tänään Ruissalossa kuvailemassa (pokehuntissa) ja ostettiin Lyydian kanssa Blockfest -liput! Muita messissä?


Bomber: Zara
Dress: H&M
Jewelry: H&M

xoxo eve


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä