keskiviikko 25. tammikuuta 2017 | 5.24

Excited

Oon tällä hetkellä super innostunut ihan kaikesta, mitä mun ympärillä tapahtuu. Terveys ei vieläkään ole ihan sitä mitä toivoisin, mutta parempaan suuntaan ollaan menossa. 
Ens viikon lauantaina mennään juhlimaan ihanan Sirun synttäreitä ja saan vihdoin viettää illan tytsyjen kanssa, joiden seuraa mä oon todellakin kaivannut.
Seuraavan viikon alun vietän Tampereella ja 4.2. me lähdetään Siirin kanssa pääkaupunkiseudulle Emma Gaalaan ja juhlimaan. Pikkulaskiainenkin lähestyy uhkaavaa vauhtia, enkä kyllä sitäkään malta odottaa. 
Koulu tuntuu yllättävän stressaavalta tällä hetkellä, vaikka motivaatiota kyllä löytyy. Oon kuitenkin päättänyt selvitä kaikesta, pakkohan mun on. 


Fur: Carlings
Knit: Stockmann
Shirt: Zara
Jeans: Bikbok
Shoes: Nilsson Shoes
Bag: Mom's..

xoxo eve


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä