sunnuntai 29. tammikuuta 2017 | 3.57

PPP

Ihana ilta ja aamu takana. Pitkästä aikaa eilen päivä alkoi sillä, että Nina ja Crisse tulivat mun luokse yöksi. Käytiin päivällä Blankossa syömässä ja vihdoin pääsin juttelemaan tyttöjen kanssa kunnolla. Sain purkaa kaikki kuulumiset ja tunnevyöryt, mitä mun sisällä oli ja johan helpotti. 
Käytiin kaupan kautta ja tultii tänne mun luokse laittautumaan. Naantali ja Sirun synttärit oli meidän kohteena. Synttäreillä mä tajusin, kuinka rakkaita noi tytöt mulle oikeesti on. Ollaan tunnettu ainakin ikuisuus ja koettu ihan älyttömästi kaikkea. Oltu ainakin kymmenessä maassa yhdessä, vietetty ainakin tuhat yötä yhdessä ja naurettu niin monta tuntia ettei ketään voi ees uskoa.
Eilen Naantalissa tanssittiin ja naurettiin just niinku me aina tehdään. Noi tytöt on sellasia, et vaiks oltais erossa ties kuinka kauan, niin mikään ei muutu ku nähdään taas.
Naantalista lähettiin baariin ja baarista mäkkärin kautta tänne mun luo. Tää aamu oli taas niin perinteinen. Nauroin niin paljon, et maha sattuu vieläkin. 


Coat: Zara
Choker: GinaTricot
Shirt: Zara
Jeans: Zara
Bag: Zara
Shoes: Dinsko

Photoshoot: Siiri Saikkonen

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä