torstai 30. maaliskuuta 2017 | 6.01

Visioit

Tällä hetkellä kaikki on vaan super hyvin. Koulu sujuu stressistä huolimatta, Bull's All Out tuottaa tuloksia jo lyhyessä ajassa, kesä on tulossa ja elämä muutenkin hymyilee pääpiirteittäin. Kevät on aina ollut mulla sitä stressaavinta aikaa, niinkuin varmasti monilla muillakin. Samaan aikaan se kuitenkin tekee mut onnelliseksi oikeestaan kaikesta. Oon koko sydämeni pohjasta kesäihminen, ja tieto siitä, ettei siihen ole enää paljoa aikaa saa mut tsemppaamaan niin koulun, dieetin, töiden kuin valmennuksenkin parissa. Eilen illalla oli myös sellainen dream came true -moment mulla Karuselli -nimisissä opiskelijabileissä. Siellä nimittäin esiintyi mun lapsuuden idoli Pikku G ja nostalgisempaa tunnelmaa saa kyllä etsiä. Börssi oli tupaten täynnä opiskelijoita ja olin vaan niin älyttömän onnellinen. Oliko muita mestoilla? 
Ainiin tänään ja huomenna on viimeiset päivät, kun on mahdollista äänestää stailauksia Hansakorttelin Fashion Reporter -kisassa, joten jos et oo vielä käynyt antamassa ääntäsi niin tee se nyt TÄÄLLÄ.





Earrings: Glitter
Chocker: GinaTricot
Coat: Zara
Shirt: From mom
Trousers: Zara
Heels: Nilsson Shoes

Now playing: Djangomayn - Visioit

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä