keskiviikko 24. toukokuuta 2017 | 3.48

FUKSIVUOSI DONE

Tänään oli tämän vuoden viimeinen koulupäivä. Fuksivuosi on mennyt ihan täysin siivillä. Oon tutustunut mitä uskomattomampiin ihmisiin ja saanut ihan älyttömästi uusia ystäviä, joista oon jokaisesta niin kiitollinen. Ilman noita ihmisiä, tää vuosi ei olis todellakaan ollut näin ihana. Sanoinkin yhdessä aiemmista postauksista, että fuksivuoden puolessa välissä huomasin keränneeni ympärilleni niin kutsutut "fuksikilot". Nyt vihdoin kuitenkin, Bull's All Outin myötä, ollaan samassa lähtöpisteessä kuin ennen koulun alkua. Oon paljon miettinyt noita lisäkiloja, joita fuksivuosi mukanaan mulle toi. Tietysti niiden huomaaminen ja asian sisäistäminen oli mulle aluksi kova juttu. Nyt kuitenkin, kun oon saanut karistettua ne pois, asia on mulle loppupeleissä vain huvittava. En kadu hetkeäkään mun fuksivuodesta. Jokainen ulkona vietetty ilta ja yö, baarin jälkeen haetut roskaruuat, nyyttärimeiningillä järjestetyt illanistujaiset, viini-illat, tyttöjen illat, piknikit ja kaikki muut tapahtumat ovat olleet jokaisen kilon arvoisia ja vaikka vielä vähän enemmänkin. Mulla on ollut koko vuosi niin uskomattoman hauskaa, etten edes löydä sanoja. Tää koulu on todellakin mun paikka.




Leather jacket: H&M
Earrings: Ur&Penn
Chocker. GinaTricot
Scarf: Granny's
Croptop: H&M
Trousers: Ivyrevel #revelista
Shoes: Mom's
Nails: Jason

Now playing: Djangomayn - Prepaid

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä