keskiviikko 12. heinäkuuta 2017 | 0.55

RUISROCK 2017

Olin jo päättänyt, että tänä vuonna jälleen ruissi jää mun osalta väliin ja painan töitä minkä kerkeän. Liput myytiin loppuun ja valmistauduin henkisesti ruissiviikonlopun masennukseen (kyllä, siihen todella pitää valmistautua). Saatiin ruissiviikon työlistat ja vastoin kaikkia mun odotuksia, sunnuntai oli merkitty vapaaksi ja seuraavana maanantaina mua odotti iltavuoro. Sunnuntaipäivän artistit olivat kaikista ihanista bändeistä ja artisteista mun ehdottomat suosikit. Otettiin Siirin kanssa missioniksi löytää se sunnuntailippu mulle vielä jostain ja kuin ihmeen kaupalla, se todellakin löytyi. 150€ maksoin siitä lystistä ja aluksi toi summa kirpaisi aika syvältä, mutta näin jälkeen päin ajateltuna se oli jokaisen sentin arvoista. 

Sunnuntaina suunnattiin tyttöjen kanssa ensin Siirin luo. Laittauduttiin, meikattiin ja aloiteltiin festarifiiliksiä. Siirin ihana äiti vei meidät Ruissaloon ja jos nyt jotain täytyy sanoa, niin Ruisrockin järjestyksenvalvojat ja liikenteenohjaajat voisivat välillä hengittää ja hörpätä vaikka vettä, ei tarvitse tiuskia jokaiselle autoilijalle. Porteilla oli jonkin verran jonoa, mutta ihan super nopeasti päästiin kuitenkin alueelle!

Ruisrock 2017 oli siis mun osalta pelkkä sunnuntai, mutta päivä oli joka osa-alueelta täydellinen. Näin parhaiden ystävieni seurassa mm. Zara Larssonin, Travis Scottin, Mac Millerin ja Sean Paulin, huhhuh. Ilma oli täydellinen ja kesäfiilis oli kyllä ihan taivaissa. 

Vaikka kotimatkalla jalat oli ihan hajalla, ääni ties missä ja pää särki enemmän kuin ikinä, niin täytyy mainita kotimatkan olleen ehkä hauskinta hetkeen. Kiitos ihanat ihmiset. 


Leather jacket: H&M
Dress: H&M
Belt: H&M
Sunglasses: H&M
Bag: H&M
Shoes: Dinsko

Now playing: Khalid - 8TEEN

xoxo eve


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä