tiistai 14. kesäkuuta 2016 | 0.33

Ylioppinut 2016

Mun elämäni yks parhaimmista päivistä vietettiin 4.6.2016. Musta nimittäin tuli ylioppilas ja yks suuri urakka oli taas takana päin. Pienten vaikeuksien kautta mulla vihdoin on valkolakki päässä sekä ylioppilastodistus ja liikuntadiplomi kainalossa. Haluun kiittää sydämeni pohjasta kaikkia mua muistaneita ja erityisesti mun vanhempia. Nää kaks mun elämäni tärkeintä ihmistä teki uskomattoman määrän töitä luodakseen mulle mahdollisimman ihanat juhlat ja he todellakin onnistuivat siinä. Oon onnekas.
Päiväjuhlien jälkeen suunnattiin parhaalla mahdollisella porukalla illalla Börssiin viettämään viimeisiä abibileitä. Oon myös super kiitollinen mun ystävistä, ei paljon parempia voisi edes toivoa!
Mun ylppärikuvat otti (surprise) Heikki Salonen. Mun mielestä nää oli tosi onnistuneita, vaikka otettiinkin vähän kiireisellä aikataululla. Meikit ja hiukset on Butik Turun upeiden naisten käsialaa.


Tässä on myös yks ihminen ketä mun täytyy kyllä kiittää jo ihan siitä että hän on mun.

T-shirt: Zara
Trousers: Muotikuu
High heels: Unisa
Jewelry: Guess

xoxo eve





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä