tiistai 27. syyskuuta 2016 | 12.50

Elossa

Kuten otsikko sanoo, mä oon täällä edelleen. Mun elämä on ollut yhtä hullunmyllyä jälleen kerran. Uudet ihanat luokkalaiset, opiskelijaelämä (bileet), valmennus ja työt ovat vieneet mut mennessään, mutta en oo jättämässä teitä! 
Oltiin tänään ihanan Siirin kanssa Vanhalla Linnalla ottamassa asukuvia, jonka jälkeen suunnattiin TPS-Jyp peliin. Nyt saan viettää ihanan rauhallista koti-iltaa täällä mun uudessa kodissa, tai no oonhan mä täällä "jo" kuukauden asunut. Oon kyllä niin onnellinen just tässä kämpässä, tää on ihan ku mua varten tehty. Mulle oli Snapchatissa parikin ihmistä laittanut kyselyä siitä, että olisko mahdollista saada mun kodista postausta ja totta kai on. Se on oikeestaan ollut mun suunnitelmissakin jo jonkin aikaa. Mun kameran objektiivi on kuitenkin ollut mäsänä ja muistikorttikin tossa vähän aikaa sitten hävis (seliseli), niin en oo vielä saanut aikaseksi. Nyt kuitenkin kaikki kunnossa ja postaus on tulossa!
Mun synttärit on tän viikon lauantaina ja ollaan Siirin kanssa kokkailemassa sinne ties mitä. Ruoka- ja kokkausohjeita siis tulossa pitkästä aikaa taas myös tänne blogin puolelle. 


Hat: Carlings
Jacket: Lindex
Sweater: Zara
Jeans: Pull&Bear
Socks: H&M
Shoes: Dinsko

xoxo eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä